Friday 23 March 2012

tubuh blog baru??

assalamualaikum~~
hye kengkawan...disini jue~~
skang nie blog nie brtukar wajah...dahulu sorg je..la nie berkumpulan tunn~~~
toink3~~~
ni idea kwn sye iaitu mizz jijah malik~~
dye yg berminat nak tubuh kan blog group..last2 sye gadaikan aje blog sye yg da bersarang nie ha~
payah sgt~~~~susah2 nak wat blog baru...buat je pkai blog lame sye...segala citer kami
akan kami kongsi bersam...jika ade la citer2 gatal or sedih sye...sye akan tulis di blog ini jugak,...buat kawan sye mizz jijah n mizz dhiah..law aku tulis pasal sape2 korang jgn lak citer2kan kat skola...malu jek nnt aku taw~~
da taw aku cam ne.ko diam2 je la..x yah nak ckp ape2 k..law aku dgr pape..nnt aku sebat korang taw..huhu~~
whatever pon..hope u guys like to follow my lovely n cutie my blog nie..okayyy~~ see ya~~~nak edit blag blog nie...
sudah bace entri Jue,comment x pon like ok.

No comments:

Post a Comment

siap bace jgn lupe komen ye..
x pon like pon jadi lee!tq