Thursday 28 November 2013

lepak di kaki lima sasem

assalamualaikum :)

kat sini,saya mahu menaip tentang kenangan yg pahit + manis mase kat kaki lima sekolah lama tingkat 4 bagunan makmal.
ingat masa saya dan siti duduk situ sebab dalam kelas terlampau haru-biru padahal masa tu pagi ahad tak silap.huhu..memula lepak2 kat situ,lepas tu tibe2 rase mcm nak masok kelas pulak,pastu saya ngn siti pun jalan la,turun bawah..dekdekdek smpai kelas. amek buku chemistry, mase nak keluar tu,tibe2 terserempak depan pintu kelas,huh! lutut saya mcm kena parkinson!! org yg berdiri depan saya masatu adalah "crush" saya! OMG! nyaris darah nak tersembur lalu hidup,tibe2 je jantung saya macam nak meletup! okay fine! kiteorg pun wat bodo lalu jalan ngn muke seposen..ketepak ketepuk,tibe2 kawan "crush" saye nie panggil. "wey korang! boleh x nak ikut,kiteorg x taw nak lepak mane" kami berdua serentak pandang belakang dan buat muka toya."hmmm,boleh je..jum la..tingkat atas..kiteorg x duduk kat kerusi taw,dok lantai". hmm dieorg pun okay je.. huh! padahal hati ni da rase macam nak lari jauh2 je..okay,berdebar2..
*okay da sampai. saya pun dok la bawah smbil tgn pegang fon (budak jahat,bawak fon g asrama) . mesej ngn kawan.pura2 sebok..lepas tu tibe2 my "crush" bersuara "jue,pinjam fon". peh2..ape ni ?nak pinjam2 fon org pulak. tapi demi "crush" sye tu,saye bagi je la.. tapi x sure la ape yg die buat ngn fon saye tu.okay,kite pendekkan citer.petang tu,saya,siti,crush,kawan crush balik..okay fine..prep like usually..balik2 prep,hati tergerak sangat nak tengok contact list.well,berharap la dia tinggalkan nama die kat situ. okay,tekan2 tibe2.."wow!! name die ke ni?ke aku rabun? shit! "masa tu semua ayat saya sembur! happy tahap gerobok! seronok sgt..haha...malam tu ,saya singgah dorm siti. saya g tahu die,siap tunjuk bukti! die pun terkejut beruk ! merah muke saya tahan malu,..well,my crush tu so sweet actually.. okay, saya faham... sebenarnya,itulah saat paling best dalam hidup saya sebab pengalaman pertama kan? serius , saya x pernah suke sesiapa sebelum nie..hmm..tpi sekarang,kami da x contact sbb saya da pindah sekolah.kira end lah citer saya kat sini..alhamdulillah la x ada apa2..kami just kawan walaupun dulu saya minat dengan dia.. mak saya kata,apa2 pun fokus untuk spm.. okay and orait mum!!
hmm,smpai situ je citer yg membosankan ni..bye assalamualaikum
sudah bace entri Jue,comment x pon like ok.

No comments:

Post a Comment

siap bace jgn lupe komen ye..
x pon like pon jadi lee!tq